onsdag 26 oktober 2011

Tänkte tävla igen!

Jösses tänker jag när får ett tips på en mobiltävling. Kolla här! Som jag skulle behöva vinna den, när min egen mobil lagt av, en stenåldersvariant av Sony, 850i, som var väldigt hipp för typ två år sedan. Döm om min besvikelse när jag inte kan kommentera. :-(

Nåväl, jag glädjer mig åt att jag vunnit ett par extremt sköna Segerstrumpor! Puss och kram Suzan och tacka Frank, för jag förstår att det är han som precis som vanligt dragit lappen med det vinnande namnet.

Annars är det en onsdag som jag tyvärr kommer behöva katogerisera som "inte har hänt".

4 kommentarer:

Kia sa...

Grattis till Segersegern!
Jag klickade i sista sekunden och hoppas också på en ny telefon.

Anonym sa...

Grattis! Hoppas att turen håller i sig i nästa tävling.

Kanske dags för en WF igen... :)

nillas liv på pinnen sa...

Har den inte hänt? =O
Shit, vad bra, det passar mig perfekt.

Shamrock sa...

Grattis!