söndag 16 oktober 2011

Som det ser ut hos mig







Efter festen ingen efterfest. Och glasen är det enda som skvallrar om gårdagen. Tack alla ni som kom och gjorde kvällen så härlig! Speciellt tack till Fru Venus för den underbart goda soppan! Receptet måste skickas till alla som var här. Och Fru Venus man! Jag lånar gärna honom lite då och då. Han såg till att allt diskades och han höll ordning på allt. Ja inte mig, jag tappade bort mitt champagneglas hela tiden, och tog nya glas hela tiden. Nu ska jag bara piggna till lite. Lär väl ske till midsommar, typ.
Published with Blogger-droid v1.7.3

11 kommentarer:

Anki sa...

Tack för igår!! :-)

Stor kram!

Knasterfaster sa...

Jag är allergisk mot städ- och städallergin ger mest utslag på humöret. Vi åt morotssoppa här för inte så länge sedan. Den var också god. Kanske det är samma. Skönt att höra att Herr Venus höll ordning hemma hos dig igår när jag inte var där och kunde göra det.
K R A M

Kia sa...

Tack tack fina härliga!!!
Ja, soppan var grym! Grymmast var alla gäster.

Mollamaja sa...

Hellyckat alltså :)

MissC sa...

Låter som en toppenkväll! Härligt :)

Fru Venus sa...

Va fan....ni drack väl ändå inte upp det svarta bubblet som vi tog med till enbart dig!? Glömde rota efter papperskassar kl 06.10 i morse, fixar du det sen? TACK för ett underbart men trött dygn ;-) KRAM

Snäckskalsdalen. sa...

Håhåjaja.....kul att ni hade kul för det har jag förstått att det hade ni! Kramar

Ting sa...

Stort tack för supertrevlig fest igår!
Du är en fantastisk värdinna!
Kram!

Shamrock sa...

Det ser väldigt städat ut hos dig trots att du har haft fest

Malla sa...

det ser städat och fint ut! hoppas du mår bättre nu :) eller har piggnat till alltså.

Singelmamman sa...

Anki: Tusen tack själv! Kram tillbaka.

Knasterfaster: Jag städade innan jag gick och la mig.

Kia: Toppengäster helt enkelt!

Mollamaja: Helt klart!

MissC: Hur lyckat som helst.

Fru Venus: Nej då! Fixar papperskassar och kartonger när vi kommer. KRAM

SnäckskalAgneta: Kul hade vi absolut! Kramar

Ting:Tack för att du kom och tack för din fina kommentar.
Kram!

Shamrock: Jag städade innan jag gick och la mig. Skönast så.

Malla: Ja, att städa innan jag gick och la mig var en klar hit! Inte mycket piggare, men nu ska jag snart lägga mig. Imorgon kanske jag är piggare. :-)