torsdag 6 oktober 2011

Spegel, spegel där


Dagens outfit. Vill ju inte vara sämre än ni andra. Känns väl inte som om jag lyckats hela vägen. Någon händig, borrägare som vill sätta upp min spegel? Och några bokhyllor. Någon?
Uppdatering: Jag måste ju skriva VAD jag har på mig, som Fräsiga Ellen så klokt påpekade. Jo, svarta jeans, stretchtyp från Lindex 199 kr. Skitbilligt och skitbra. Vitt linne från vet jag inte. Svart skjorta med vita ränder från orkar-inte-kolla-nu-den-är-gammal-som-gatan. Och som inte syns på bilden men ändå är där nu, svarta converse med högt skaft.

Published with Blogger-droid v1.7.3

11 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Har en borrman, lite långt bort bara.

Tant Grön sa...

Du bor för långt bort. Eller så är det jag som bor för långt bort. Men man brukar vänja sig vid ouppsatta ofärdiga saker. Mycket i mitt hem är ofärdigt utan att jag ens längre tänker på det.

Anonym sa...

Mässkalle funderar på om du försöker spola ner en filt i toalettstolen???

Snäckskalsdalen. sa...

OK, jag kommer med skruvdragare och allt, ingen borrman utan borrkvinna blir det då. OK, eller?
Men du, vad är det som ligger i toastolen?
Du är förresten jättefin i din (nya?) jeans.
Kramar

Singelmamman sa...

Fru Gårman: Långt bort, inte. Kom hit!

Tant Grön: Jag tycker att jag bor jättenära! Jag har också väldigt mycket ofärdigt som jag inte längre tänker på.

Mässkalle: Nä, så ser det ut när jag just duschat. Men innan jag gick hemifrån hängde badlakanet på sin plats.

SnäckskalsAgneta: Man eller kvinna spelar ingen roll för mig! Och du är alltid välkommen!
Tack, det är mina nya jeans. Och spegeln är inte skitig, bara gammal. Eller ok, kanske lite skitig också.

nillas liv på pinnen sa...

Med de benen behöver man inga byxor!

Madlar sa...

Förutom skruvdragare kan du få låna fönsterputs o en ren trasa till spegeln ;)

Singelmamman sa...

Nilla: Mäh! Snällt sagt! Undrar hur det skulle se ut om jag struntade i byxorna...

Madlar: Det sista är jag säker på att jag har. Men du kan komma hit och visa hur det funkar. :-)

Ellen sa...

AMEH. Man måste skriva VAD man har på sig också. MÅSTE MAN. :) Fast snygg är du. Som vanligt. Och krokar kan jag inte sätta upp. Eller kan och kan. Det beror på hur man ser det - så känner jag.
Kram

Singelmamman sa...

Ellen: *slå mig för pannan* Ja men just det ja! Måste ju skriva VAD! Ska uppdatera.
Jag kan också sätta upp krokar. Tyvärr inte för gamla speglar som väger ton. Glad Kram!

Ellen sa...

Nä det var det jag menade. Att jag nog brister i själva krok/viktfasen. och tack för uppdateringen. Kram!!!