tisdag 11 oktober 2011

Nu har jag kontakt!

Tusen tack G!

10 kommentarer:

Gafflan sa...

JA! Det är inte lätt att få kontakt med en äldre brödrost. ;D
Kram

Anonym sa...

Black or white, it doesn´t matter... :)

Fru Gårman sa...

Fy fan vad gött! Du fick tag på en. :D

Fräsigt sa...

Jag älskar sådan brödrostar. ÄLSKAR

Ann-Sofie sa...

Hade 2 såna hemma i Sverige :)

Knasterfaster sa...

En sådan brödrost hade en av mina första pojkvänners pappa. Han bodde i Sollentuna. Mamman bodde också där fast i ett annat hus och utan brödrost och diskmaskin.

Shamrock sa...

Den ser lite farlig ut...

Singelmamman sa...

Gafflan: Nä det ska gudarna veta. Eller kontakt över huvudtaget. Kram

GlimraSkimra: :-)

Fru Gårman: Trägen vinner och med goda vänner så!

Fräsigt: Jag med, verkligen.

Ann-Sofie: Åh, nu ingen?

Knasterfaster: Synd kanske inte att din mamma och hans pappa träffades?

Shamrock: Den var det, när jag var liten. Jag och min syster fick aldrig rosta själva. Bara mormor.

mockapocka sa...

Kult. Och gott.

Singelmamman sa...

Mockapocka: Ja.