lördag 15 oktober 2011

Bonus av bästa sorten

Inser att jag har glömt att köpa bröd, måste göra det under dagen. Får ju finfint övernattningssällskap i form av Fru Venus med man. Men innan dess ska vi hinna med IKEA och kvällens cocktailspektakel. Det ser ut som om klackarna kommer att vara i taket från första stund. Eller vad tror du? Kolla här hos Fräsiga Ellen och Anna! Igår fick jag en kort stund sällskap av tonårsdottern som var både nyklippt och nyfärgad i håret. Superfin. Och hon är så gullig, och rolig. Hon fick halva min middag för hon trodde inte att hon skulle äta hos sin kompis senare på kvällen. Jag blev inte mätt, så jag passade också på att prova lite chips som jag tänkte bjuda på idag. Så nu har jag bestämt att jag ska köpa (mer) såna. De har uppenbarligen en osund tendens att ta slut av lite smakande. Nu ska jag fortsätta äta min frukost i lugn och ro, och sen bädda rent åt gästerna.

9 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Men Hej :)
Så du har också märkt att en liten ynkpynk smakprovning genererar tomma påsar! Märkligt fenomen ;)
Önskar dig en härlig dag och en magisk kväll :)

MissC sa...

Låter som det blir en kalaslördag! :)

Shamrock sa...

Ha det så kul och provsmakning kan man aldrig få för mycket av

Snäckskalsdalen. sa...

Och här sitter jag.
Kramar


p.s. ha det riktigt jättetrevligt och roligt och upp med klackarna i taket och krama alla från mig och oss....d.s.

Chrissan sa...

So sorry att jag inte kan vara med er ikväll...:( Men ska agera festarrangör till dotterns tjejfest.;)

Malla sa...

haha ja provsmakning är farligt :P ha så trevligt ikväll!

Fru Gårman sa...

Krama na från mig!

The Queen of fucking Everything sa...

Nä vet du vad du gör!!

http://www.recept.nu/1.316202/anette_rosvall_och_emma_hamberg/matbrod/mjol/akes_eminenta_slobrod

Imponerar garanterat och är så läskigt enkelt att... jag ska inte säga att ingen kan misslyckas, men det är i alla fall ganska svårt!

Kram och ha så kul!

Singelmamman sa...

Tjillevip Morsan: Ja visst är det märkligt.

MissC: Så här efteråt vet jag att det blev så.

Shamrock: Jo, det kändes så. Lite för mycket. Men lördagkvällen blev toppen.

Snäckskalsdalen: Ja, det är slös att du inte var här! Jag kramade som bara sjutton och klackarna var verkligen i taket.
Kramar

Chrissan: Det kommer fler tillfällen!

Malla: Rent livsvarligt verkar det som.

Fru Gårman:Jag gjorde det.

The Queen: Det där ska jag prova någon gång.