torsdag 20 oktober 2011

Snokis

Det är inte ett kvisthål.
Published with Blogger-droid v1.7.3

11 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Haru fått en snoksmäll? Hahaha det blev ju roligt med tanke på rubriken.

Tantaluran sa...

Mynt?
Blod?
Fågelbajs?
Kaffe?

Knasterfaster sa...

Har du fått en smocka eller har du mens?

Monica sa...

Har du mens din arma kvinna?!

Maj Korner sa...

En tampong i näsan kanske skulle passa?

nillas liv på pinnen sa...

Blodet droppar, blodet droppar...=O

Osloskånskan sa...

Nilla stal min replik!

Sus sa...

Är det oralt, näsalt eller vaginalt?

Kia sa...

Sus, du tänker bara på kören och olika stämmor ;)

Jag gissar på ngn slags dricka, tex vin. Om det visar sig vara blod kan jag alltid säga att jag tänkte på vampyrer.

Snokis sa...

Självklart inte, parkett har inga kvistar.
Sus: varför inte analt?

Singelmamman sa...

Fru Gårman: :-)

Tantaluran: Ja, något av det.

Knasterfaster: Det är en gammal bild, men mens var det, vill jag minnas.

Monica: Hade.

Maj: Hade inte hjälpt då.

Nilla: Om!

Osloskånskan: Sicken, tjuv.

Sus: Ja det var det.

Kia: Haha. Vampyrer!

Snokis: Fast jag trodde det, först.
Ja varför inte analt?