fredag 21 oktober 2011

Som i en bubbla har jag upplevt den här dagen. Att fästa fokus på tillvaron till hundra procent har varit helt omöjligt. Men var mitt fokus varit istället kan jag inte riktigt säga heller. Lite här, lite där, men inte där jag helst velat att den skulle vara. Nämligen med mig. Inte heller kraften har varit med mig. Så vi säger väl som vi brukar. Den här dagen har stundtals inte hänt. Nu lite väntan och under tiden laddar jag mobilen så att jag kan spela lite wordfeud. I en match ligger jag under med 500 mot knappt 100. Det går bra nu.

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ickedagen är snart slut och imorgon kommer en dag på riktigt ska du se!
Kramarna stora

Knasterfaster sa...

Let the force be with you tomorrow.

Singelmamman sa...

SnäckskalsAgneta: Idag är en riktig dag. Kram

Knasterfaster: I hope!