måndag 25 maj 2009

Ut och åka bil

Passa på att bli medlem i Bilpoolen som City Car Club har. Kolla deras finfina erbjudande, fem bilar för ingen kostnad alls.
-------------------------------------------------------------------------------
Helgbil för 399 kr!

Det finns fortfarande bilar kvar vecka 22 samt 23!
Vi kommer att fortsätta att erbjuda fem bilar från fredag 18.00 till söndag 18.00 för 399 kr inkl. moms! I priset ingår den fasta kostnaden för hela helgen. De kilometer du kör är det enda som tillkommer.

Ordinarie pris för ovan är 700 kr så det är en rabatt på 43 %!

Vi kommer även att ha 5 bilar för 499 kr inkl. moms (29 % rabatt!) samma tider som ovan för de som inte hinner boka de första fem.

Det är först till kvarn som gäller och dessa bilar måste bokas via vår kundtjänst .....

-------------------------------------------------------------------------------
Jag bara undrar hur de tänkte. Jag vet att det inte var så de menade, men det är så kul formulerat.

3 kommentarer:

Garlica sa...

KRAV på champagne låter fint! :-)

Kanalisera sa...

Haha! Där fick de till det.

Singelmamman sa...

Garlica: Någon måste våga ställa krav! Jag tar på mig den uppgiften.

Kanalisera: Jag fattar bara inte hur jag ska kunna få användning för fem bilar på en gång. ;-)