söndag 31 maj 2009

Avbön och ursäkter

Herregud som jag försummar min stackars blogg. Istället ägnar jag mig ohämmat åt ... och vin i goda vänners lag, solande och har dessutom hunnit med att leverera ett presentkort till mor. Så nu kan hon äta lunch hos fiskdelikatessen eller köpa hem fisk.

Om en timme åkar jag och en kär vän med Birka Paradise till Mariehamn tur och retur, är tillbaka i hamn imorgon vid 16-tiden. Men nu åker datorn med, måste läsa ikapp hos er. Och kanske, kanske det blir något "span". De här Ålandsbåtarna brukar kunna leverera diverse udda beteenden.

2 kommentarer:

Anna sa...

Låter så härligt. Njut av livet!

Här har vi grillat nu ikväll och dagen till ära fick jag ett litet glas vin till maten också... =)

Tack för fina kommentaren...

Kram, Anna

Singelmamman sa...

Anna: Den här årstiden är underbar, jag får aldrig nog av att grilla och äta grillat. Och vin till är aldrig fel.
Kram