lördag 16 maj 2009

Solandet är över för idag

Och grillat har vi gjort, sparris, paprika, en fantastisk entrecote. Och gjort en härlig fransk potatissallad. Nu melodifestivalen. Var flera år sedan jag såg den, antingen har jag blivit äldre eller så var det bättre än jag minns det.

Jag har inte någon direkt favorit, senare hälften av startfältet var bäst, från Danmark ungefär. Om en timme vet vi, eller som min goda vän säger. Det blir säkert bästa låt som vinner...

Fast Norge är kanske ändå min favvo.

2 kommentarer:

mockapocka sa...

Menar du att det var bättre förr eller att det är bättre nu? Jag tror på inget av det. Möjligen att du har blivit äldre...

Singelmamman sa...

Mockapocka: Tror att du har rätt, jag har blivit äldre och mer förlåtande. Och om man som jag ser melodifestivalen typ var 10 år kan det vara riktigt bra.