fredag 22 maj 2009

Kors i taket min själ

Träningsvärken lyser med sin frånvaro. Lite känning i axlarna det är allt. Och inga blåsor. Attans vad vältränad jag är! host, hm.
Ett perfekt, grått väder för dottern och mitt ändamål för dagen. Att hänga i ett köpcenter och kolla skor, (dottern) människor (jag).

Vi båda älskar att gå i köpcentra, men av helt olika anledningar.
Nu äter vi båda en sen frukost. Jag har dock hunnit med att jobba trots att jag är ledig, svarat i telefon och varit trevlig. En kombination som är märklig med tanke på att jag blev väckt av jobbtelefonen, alltså varken hunnit vakna eller äta frukost. Så den här dagen kan bara bli perfekt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag har shoppat skor idag. Ett par söta små ljusgrå tygskor. För endast 100 riksdaler... Nöjd!

Singelmamman sa...

Bra jobbatbruden!