söndag 24 maj 2009

Mätt

Till efterrätt vaniljglass med ljummen, lättsockrad rabarber. Så himla gott. Hämtade dottern som till slut bestämde sig för att vara hemma hos sin kompis. Min dotter har lagt ut en annons på blocket om en tröja som hon vill sälja. Men knappt några intresserade. Tröjan reas rejält, ändå har hon fått ett lägre bud. Får se om det blir någon affär.

Jag är just nu så trött så jag bara vill lägga mig ned och sova. Men om en timme ska jag vara på yogan, det sista tillfället i år! Förskräckligt tråkigt, min yogalärare ska vidareutbilda sig och tar ett uppehåll på ett halvår. Hur ska jag klara mig? Jag saknar ju all disciplin för att yoga hemma själv. Suck, suck.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag har bara provat på yoga en gång och tyckte inte det gav något. Jag antar att jag gjorde fel eftersom jag inte ens blev svettig haha.

Singelmamman sa...

Nilla: Beror på vilken yoga du gjorde, och tyvärr tar det tid innan man börja fatta vad det är man gör. Jag har hållit på med yoga i fem år, (Hatha yoga och Kundalina yoga) och ibland (ofta) känner jag mig som en nybörjare. Men det är krävande och svettig blir jag nästan alltid.