fredag 8 maj 2009

Kolla, kolla, kolla här!


Va, det är inte riktigt klokt! Jag har fått en award! WOW! (nu kanske jag har slagit rekord och gjort så det gått inflation i utropstecken) men, jag har alltså fått en Award av härliga, fantastiska Mofsan Det har då aldrig hänt tidigare, och tro inte det händer knappast igen. Men jag ska skicka den här vidare jag med. Och härmed vill jag att följande bloggisar ska känna sig extra utsedda:

Vita: För de underbara vardagsiaktaelserna och spetsiga humor.

Lilla Blå: För att jag får vara med på en fantstisk resa i en värld av musik, mystiska män och whisky.

Fat Lady sings: För att jag känner igen mig mer än ni anar.


Och alla andra på min lista som jag dagligen läser och njuter av, och som jag saknar de gånger ni inte hunnit eller orkat skriva något. Sen jag började blogga har jag fått många underbara besökare och många hysteriska skratt! Kram på er.

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Grattis!
Jag gillar också din blogg =)

Singelmamman sa...

Tusen tack Nilla! Detsamma säger jag om din blogg. En bästa kvällen och helgen till dig. Kram

mockapocka sa...

Grattis!

Lilla Blå sa...

Oj, tack o bug. Det här var ju fina grejor att vakna till på lördagsmorgonen. Kram och tack, du. Och vad gäller de andra pristagarna kan jag bara instämma i dina ord.

Vita sa...

Oj - Grattis och tack!
Jag gillar också att vakna på lördagsmorgonen med en award på skärmen.
Jag delar ut den jag också

DDT sa...

Jag är alldeles till mig!! Ett pris? Till mig? Hoppar jämfota av lycka och mallighet.

Singelmamman sa...

:-)