onsdag 20 maj 2009

Halv dag

Alla dessa halva dagar. Det är inte så länge sen det också var en halv dag, så då är alltså den hela dagen komplett.
Ska träna direkt efter jobbet, och för att inte bli för fixerad vid träningen, ta ett glas vin med en arbetskamrat efteråt. G och jag brukar göra det lite då och då, det är verkigen avkopplande. Sen hem och ikväll inte göra ett enda dugg som är nyttigt. Funderar allvarligt på att dessutom äta något onyttigt.

Sonen åker iväg till Järvsö ikväll, med en kompis och hans familj. Så jag och dottern får en helg för oss själva. Ja inte helt, lördagen ska hon nog vara med en kompis och jag ska hjälpa vännen välja kakel, sen är det återigen dags för Bajen att visa att de kan vinna på hemmaplan. Börjar dock tro att jag sprider dålig karma, de hemmamatcher jag inte gått på, två stycken, har de vunnit. Snart är jag nog portad från Söderstadion.

3 kommentarer:

Vita sa...

Snigelmamman vad du är präktig - först träna sedan vin.....här blir det svimma på flyget hem och sedan vin

Mofsan sa...

Bajen? Hm ja det verkar vara något onyttigt*nickar klokt*
Själv ska jag intaga Råsunda imorgon...AAAAAAAIIIIIIIIKKKKKKKKK

;)

Singelmamman sa...

Vita: Präktig, eller hur, nä det är jag som gett ordet ambivalent ett ansikte, nä en hel (mycket) kropp.

Mofsan: Hm vad har flugit i dig? Är det duvorna som spökar?