fredag 22 maj 2009

Ansiktsmask

Stel som sjutton medan masken just stelnar. Både jag och dottern har blekt/färgat håret ännu ljusare. Nu är det en romantisk komedi på tv och Ben &J erry, chokladdoppade Macadamianötter ska få hålla oss sällskap. Vi har ätit kyckling med chevrétäckta rödbetor till middag.

Skor hittades tidigare idag till dottern, och jag fick mitt lystmäte av irritation över de som stannar så fort rulltrappan kommit upp/ner. Hur i hela fridens dag är de funtade som gör så? Återinför spöstraff genast! Mitt önskemål så här inför EU-valet. Japp jag har röstat, det var visserligen klent med folk att rösta på som vill återinföra spöstraff, men va f-n jag tar vad jag får.

4 kommentarer:

Mofsan sa...

Men du kan ju lösa det själv genom att inhandla en ridpiska som du lite käckt klatchar till folk med. Fiffigt va?

Singelmamman sa...

Mofsan: Du är ett geni! Och om någon skulle bli arg kan jag bara se lite lätt förvånad ut och be om ursäkt för mitt yviga sätt.

Mofsan sa...

Skriv ut min kommentar och visa dem bara-då löser det sig*tumme upp*

Singelmamman sa...

Mofsan: Det är redan gjort. *tummen upp här också*