torsdag 23 september 2010

Som många andra

Allt går i vågor. Humöret, bloggandet, träffa vänner, hålla sig borta från ovänner, eller ja det sista kanske inte är så svårt. Det jag menar är att humöret varierar ju lika ofta som tonårsdottern messar under en dag. Så nu på morgonen är jag trött, lite låg och jag undrar hur länge det ska hålla i sig idag. Jag glädjer mig dock åt  att de där mensfinnarna jag har fått inte sitter på näsan eller i pannan utan på halsen. De syns nästan inte, knappt alls. I alla fall mindre än mässlingen. Fast bara marginellt.

10 kommentarer:

Sus sa...

Kram hörru!

Gafflan sa...

Som en bergodalbana. Skitjobbigt.
Kramar.

Knasterfaster sa...

God morgon! Två finnar på halsen är bättre än att allt går åt skogen! Se där ett nytt ordspråk som jag just hittade på åt dig! Kram.

Suzan sa...

KRAAAAAAAAAAAM!!! O en stor puss!!

Veronica sa...

Min mensfinne sitter mitt på nästippen! Och jag ska hålla föredrag för typ 100 studenter och kommungubbar och annat löst folk idag. Det är tillåtet att vara skadeglad och skratta. Jag är glad om jag kan roa fröken. *s*

Rut-Knut-Tjut sa...

Hoppas dagen vänder till det bättre!

Singelmamman sa...

Sus: En stor kram tillbaka!

Gafflan: Exakt, och precis som med berg- och dalbanor är det svårt att parera sidosvängarna. Kram

Knasterfaster: Jag ÄLSKAR ordspråk och ditt är nog det bästa på länge! KRAM!

Suzan: Pussar och kramar tillbaka. Ha en skön ledig dag.

Veronica: Jo lite drar jag på smilbanden. Men inte åt utan med, ditt sätt att se på livet. Du kommer ta alla med storm, jag vet! KRAM och lycka till.

Rut-Knut: Ja, faktiskt redan nu!

Agneta sa...

Då är vi två som är trötta och låga. Vilken jävla skitdag. (Och ja, språkbruket speglar hur jag känner mig. Omogen, trotsig, sur)

Tigris Predikantan sa...

Ja, visst är det så ibland ... upp och ner...
:)

Singelmamman sa...

Stort o smått: Omogen är jag också. Och det känns så skönt, för stunden.

Tigris: Ja, det gäller att hålla i sig och sitta ner i båten!