söndag 19 september 2010

Nä men tjo tjena godmorgon och hej!

Sonen sover som en stock. Måste kommit hem vid fem. Då sov jag som en stock. Idag får han nog sovmorgon. Idag är det dagen då jag ska göra nada, ingenting, nicht. Fast först ska jag ta en promenad, med Sus kanske, förhoppningsvis Sen ska jag frukostera, rösta, promenera lite mer eller kanske rent av köra ett träningspass. I en veckas tid har min mage varit allt annat än lugn. Jag tror att jag loosat minst ett par hekto, kanske ett kilo på de dagliga övningarna inne på toan. Senast igår trodde jag att jag skulle vara tvungen att ställa in träningen men träningen gick att genomföra utan några större problem. (Jag tror att det är bra att knipa skinkorna under träning, lite mer träningsvärk bara).
Vad gör du idag?

12 kommentarer:

Shamrock sa...

Kanske stoppa in en kork som håller emot när du ska träna

Shamrock sa...

...eller kanske inte. Den kanske flyger iväg oxh skadar någon...

Madlar sa...

Blir nog en trevlig söndag, sovmorgon, åka till vallokalen, dottern kommer hem från kortis, kompisar kommer förbi o fikar på em. Tänker inte tvätta, städa eller plocka, bara vara :)

Fru Venus sa...

Slappa, skriva, tömma balkongen och förhoppningsvis promenera. Mannen har samma magproblem som du :-( Deltidsboende funkar bra, kastar ut mannen när du kommer ;-D Kram

Anonym sa...

Ta dagen som den kommer:-)

finafrun sa...

ha en skön söndag :)

Sus sa...

Jag dricker frukostkaffet sedan tänkte jag promenixa.
Typ vid 11 kanske. Hur låter det?

Singel i storstan sa...

Rösta och umgås med Tonåringen...

Realisten sa...

Röstar! Det är det enda som är viktigt i dag. Och så Snokis valcirkel förstås.

Agneta sa...

Jag har röstat, tvättat, fixat lunch. Nu slappar jag... Ikväll ska jag champagna!

Elin Damberg sa...

Låter på nåt sätt som den perfekta söndagen? :-) Enjoy.

Singelmamman sa...

Shamrock: Nä korke får vara, tyvärr, men tack för tipset. Tror om du, det är nog mer allmän fara.

Madlar: Bara vara är skönt! Och kompisfika nice.

Fru Venus: Haha! Underbart. Jag slipper kanske sova i hammocken.

Fighter: :-) Njut av det, en sån solig dag som denna (i sthlmstrakten i alla fall)

Finafrun: Ja en skön söndag önskar jag dig.

Sus: Underbart! Kram

Singel: Som jag då.

Realisten: Håller med, och jag vill också gå i en valcirkel.

Stort o smått: Hjälp vad ambitiöst! Bra val, champagnen alltså

Elin: Ja så här långt är den alldeles, alldeles underbar.