måndag 20 september 2010

Nä hör du vad säger du om att rycka upp oss lite?

Kan inte tillåta att gårdagens katastrof ska få påverka mig längre. Vägrar låta främlingsfientlighet och okunskap får styra. Nu är det dags att reagera och agera. Har jag varit för otydlig tidigare så får jag bli ännu tydligare så att alla förstår att främlingsfientlighet och okunskap inte är acceptabelt. Idag är starten på något nytt. Det blir en lång kamp, men bara du och jag kan föra den och det ska banne mig märkas ordentligt.

12 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Tack! Så ska det låta. Mobilisering nu, för sjutton bövlar.

Anonym sa...

Ja måtte du få många efterföljare.

The Queen of fucking Everything sa...

Bra rutet- nu skrämmer vi tillbaka trollen ner under stenen de kröp upp ifrån!!

Singelmamman sa...

Lilla Blå: Varsågod! Mobilisering är dagens ord!

Anonym: Ja du är väl en av dem?

The Queen: Och när de krupit tillbaka under stenen trycker vi till utav bara sjutton!

nillas liv på pinnen sa...

Över 94% av de röstande valde INTE Sverigedemokraterna!

Singelmamman sa...

Nilla: Exakt!

Anonym sa...

Naturligtvis kommer att fortsätta kampen mot rasism och främlingsfientlighet. Nu har också fler vaknat och sett vad som händer när tokarna får fritt spelrum, ja nästan fritt då.

Fru Venus sa...

Håller med, och jag funderar fortfarande på varför de inte åt sill o potäter eller Jansson på sin valvaka, utan invandrarpizza, fetaost och bulgur!?

Singelmamman sa...

Anonym: Bra!

Fru Venus: De måste ju veta vad som är svenskt först innan de kan göra rätt... Så det lär dröja.

Tant Grön sa...

Japp. Nu har vi 4 år på oss att mobilisera, diskutera. Nästa val ska de ut!

Chrissan sa...

Amen på det! :)

Singelmamman sa...

Tant Grön: Japp! Ut med dem!

Chrissan: *knäpper händerna* Amen.