onsdag 1 september 2010

Att vara ute och gå

Gjorde lite nytta på promenaden ikväll. Förutom att jag visade äldsta hur man pallar päron. *harkel* Så gick jag och hämtade mina två termosar, min tio meter långa duk, och två pack servetter som en klassmamma så snällt bar hem till sig när jag inte själv kunde ta hem det. För över ett år sen. Ja vad då? Bättre sent än aldrig eller hur? Och det är först nu jag känner att jag vill ha fest och duka långbord. Nu ska jag bara uppbåda kraft och vilja och laga all mat så att jag kan bjuda in mina vänner .

6 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Det var rart av henne att ha kvar grejerna. Hade hon haft dem framme på hallbyrån i väntan på dig?

Singelmamman sa...

Nilla: :-) Inte direkt.

Agneta sa...

Smart att låta andra förvara sakerna, det ska jag också börja med!

Realisten sa...

Ligger Bititi i Västindien?

Singelmamman sa...

Stort o smått: Tja, jo, fast... då gäller det ju att du inte behöver sakerna.

Singelmamman sa...

Realisten: Kan göra, ja jag tror det.