onsdag 1 september 2010

Viktiga uppdrag

Idag ska ja gmorgonträna, det blir tisd, onsd och torsd den här veckan. Sen ska jag äta lunch med en god vän, som jag lärde känna på föräldrakollektivet mina barn gick på för evigheters evigheter sen. Vi ses naturligtvis på Facebook, men det är ju roligare IRL. Sen ska jag lyckas köpa lysrör till bad och kök. Och så ska jag byta ett par mjuka byxor till dottern. Sen var det visst något mer jag skulle göra... *tänker*. Hm, vad sjutton var det? Jag är säker på att det är något jag brukar göra på vardagar. Nä det är som förgjort.

Tjoho! Jag kom på vad det är. Jag ska ju gå till jobbet också!

12 kommentarer:

S sa...

Ja, precis.
Jobbet var det ja...

ha en fin dag!
Kram

Pinglan sa...

Ha ha.. Du hade nog kommit på det vid löningen då den månatliga pengen inte skulle vara så stor..

nillas liv på pinnen sa...

Jobbet? Vad är det för nåt?

Sus sa...

Idag skulle någon annan få gå till mitt jobb. Idag är det en "detärfanbaraattbitaihop"- dag.

Realisten sa...

IRL? Vad är det? Är det inte bloggen och fejjan som är livet?

Elin Damberg sa...

Hahahahaha!!! Så otäckt lätt att glömma ibland...

Rut-Knut-Tjut sa...

Asch det var ju trist det sista. Fast kanske ett nödvändigt ont. Jag är inte på jobbet, sjuk, liggandes i soffan, inte kul det heller.

Agneta sa...

Jag har feber. Slipper jobba - det är skönt. Men inte så kul att vara sjuk... Jag är hellre frisk och hemma. Hur nu det ska gå ihop sig med räkningar och huslån.

Singelmamman sa...

Stina: Ja det blev en fin dag. Kram tillbaka

Melinda: Förhoppningsvis hade väl någon saknat mig.

Nilla: Jo du förstår... det är som ett sånt där hjul som hamstrar brukar springa i. Ungefär.

Sus: Hoppas du fått släppa käkarna nu.

Realisten: Jag ska visa dig. Kan vara riktigt spännande. Men annars har du ju helt rätt.

Elin: Så lätt, så lätt.

Rut-knut: Jo lite lagom sjuk, och något gott att mumsa på kan vara kul. Eller?

Stort o smått: Det var just det där sista...

Madlar sa...

Vad sa du...kan inte ens stava till det...jåbh?

Madlar sa...

Vad sa du...kan inte ens stava till det...jåbh?

Singelmamman sa...

Madlar: Visst är det märkligt!

Madlar: Jo jag sa...