söndag 19 september 2010

SMS i natten!

Nu har jag två messare att hålla koll på. Dels sonen som är ute och valvarbetar in i det sista och så Veronica! Kära hjärtanes, som min mormor skulle sagt. Veronica messar att hon missar pendeln, hon är vid Rådmansgatan! Som min dotter sa; varför åkte hon dit, är inte det för långt? Jo i allra högsta grad när hon skulle ta pendeln mot U-Väsby. Och pendeln går förslagsvis från Centralen. Jo då så att, men Veronica kommer hem så småningom. Vi har ätit väldigt gott, och druckit ännu godare. Nu ska jag ta mobilen med till sängen och avvakta sonens sms. God natt folks. Imorgon är det val. Och då. om inte förr, banne mig, ska jag ha bestämt mig för hur jag ska rösta.

2 kommentarer:

Veronica sa...

*asg* INGEN ANING om vad jag sysslade med, men jag lyckades åka två hållplatser för långt innan jag insåg att jag plötsligt befann mig på fel sida Centralen. När jag också insåg att jag missat ett pendeltåg iom det och därmed fick vänta en halvtimme på nästa... *muttrar*

Nåja, ingen idé att vara ledsen, bara att tugga i sig och le. *s* Nu är jag iaf hemma, jättennöjd med besöket och glad att ha fått besöka dig igen. Glad att få lära känna dig. Du är bäst! KRAM och godnatt!!!

Singelmamman sa...

Veronica: Tack själv. It takes two to tango you know! Kram