onsdag 28 mars 2012

Så gör jag

Förbannar min egen lathet. Har fått diverse goda råd, och några i mitt tycke, mindre goda råd på Facebook. Råd om vad kanske du undrar. Det skulle i alla fall jag undra. Jo, jag köpte inget godis när jag handlade ikväll. Inget gott alls. Och jag har varit sjukt godissugen hela kvällen. Så där att jag varit på väg att leta igenom hela lägenheten efter godis. Men jag är för lat för att leta, och för lat att gå och handla, i affären som ligger femtio meter från lägenheten.
Så nu dricker jag te så det sprutar ur öronen. Just nu håller jag koll på att Brynäs vinner mot FBK, samtidigt som jag Facebookar, bloggar, kollar på Grand Design och försöker slappa. Det sista har jag helt misslyckat med. Ikväll. Men vänta bara, jag kommer igen.

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ibland är det jättebra att vara lat!
Kram

Nina sa...

Lathet när den är som allra mest hjälpsam! =) kram

Ett stenkast från Fyndet sa...

Hm 1-1 i matcher. Får väl gratulera då :) Men vi tar igen det i nästa match !!

nillas liv på pinnen sa...

Man behöver en godis att suga på för att uppnå den maximala avslappningen i resten av kroppen.

Singelmamman sa...

Snäckan: I eftertankens kranka blekhet är det sant.

Nina: Jo jag håller med nu. När jag ska sova.

Ett Stenkast: Jag tänker mig att Brynäs vinner hemma på fredag. Tänker jag.

Nilla: Men eller hur! I helgen är det jag som ska slappna av.