måndag 19 mars 2012

Ja ja kom igen vinter men det är kört nu

Snöblandat regn i snålblåst försöker få mitt skuttande i otakt. Men jag säger bara kom igen, försök men du får se dig slagen av våren! Och jag är på ett strålande humör. Men så har jag bara varit på jobbet en liten stund så allt kan ju hända.
Idag kör jag dock Nennys skuttmantra, jag läste det så igår, som ett mantra. Och skuttandet gick över förväntan. Skuttade in på den näst intill tomma t-banan. Fick i ett förvirrat ögonblick för mig att det kanske ändå var helg så att jag kunde gå hem och lägga mig i sängen igen. Nu ska jag skutta iväg ett nyhetsbrev.

6 kommentarer:

AprilSus sa...

Låter som om ovädret vi hade i Småland tidigare i morse har nått upp till sthlm nu. Det var över på en halvtimme och sen kom solen fram igen. :)

Lycka till med allt skuttande och ha en fortsatt fin dag.

Kramis!

Agneta sa...

Vi har haft storm i natt och i morse hagelskurar och snö. Men nu skiner solen och vinden verkar avta.

Ha en fin, skuttande dag!

Anonym sa...

Va?! Vilken sol?! Här på söder är det bara genomtjockt grått!

Ellen sa...

Vi kliver väl av vid samma T-banestation tror jag och mitt tåg var på gränsen till Japan-t-bane-fullt.

SKUTTIG KRAM.

Snäckskalsdalen. sa...

Vi har storm. Emellanåt silar solen fram mellan molnen. Men bara emellanåt. Jag skuttar inte.

Singelmamman sa...

AprilSus: Nästa gång behöver du inte skicka upp stormen hit.

Agneta: Lagom till kvällen kom solen men blåsten håller i sig.

Fru H: På Kungsholmen skiner alltid solen...

Ellen: Det var nog t-banan efter min. Du åkte helt enkelt i den populära vagnen.

Snäckan: Skuttandet var ganska överreklamerat.