lördag 3 mars 2012

God morgon tycker jag faktiskt att det varit så här långt

Nu har jag lördagstränat. Den träningen skiljer sig inte så mycket mot vardagsträningen, men idag var det tråkigt, ingen Sus. Nu tar jag långfrukost, har ju svårt att äta innan jag tränar. Mitt te har dock tagit slut, varför har inte någon köpt nytt kan jag undra. Dessutom har jag redan överskridit gränsen för hur pratsam jag kan bli för mig själv, det kan jag tycka. Framför allt när jag nästan fick mig en utskällning, av mig själv, nyss.

Om en stund ska jag iväg och träffa tre trallande jäntor. Ja trallandet vet jag ju inte. Jag tror att några av er vet vilka det är. Den här och den här och den här! Såna här möten förgyller absolut tillvaron.

8 kommentarer:

Anki sa...

Åh hade velat vara med er idag!!
Ha en supertrevlig dag! HÄLSA!

SMÖGENKRAM!

Agneta sa...

Låter som du får en riktigt härlig dag!

Fru Gårman sa...

Jag är lite skrockfull ibland! Önskar jag bodde närmare... KRAM!

Suzan sa...

Hälsa!

Snäckskalsdalen. sa...

Hälsa damerna, jag tror bara jag känner en av dom och dig, men ändå, hälsa snälla. Skrockfull - nääää, det är att slösa energi och jag är bekväm av mig! Kramar

Malde sa...

Hälsa alla! Hade gärna varit med, men det krockar med vår bröllopsdag ;-)

Ha det så kul!
Kramar

Sus sa...

Trevligt!

Och det är ditt fel att jag inte var med idag. Du är för morgonpigg. För inte kan det väl vara så att jag är morgontrött?

Jag tränade ju sedan och tyckte mig känna en doft av dig.
en bra sådan! Så klart =)

Hälsa brudarna!

Singelmamman sa...

Anki: En väldigt trevlig dag blev det! Kram

Stort o smått: Rätt gissat!

Fru Gårman: Vi kanske kan planera lite bättre så kan även långväga gäster vara med!

Suzan: Det är gjort! Och jag har hälsningar tillbaka!

Snäckan: Smart är du, det har jag alltid vetat.

Malde: Grattis på er dag!

Sus: Japp, hälsat och klart.
Du är för go!
Kram