fredag 23 mars 2012

Öh god morgon väl?

I dag är jag inte hungrig. Det är en speciell känsla att vakna av att kära systerdotter står och tittar på mig. Det var ju inte så att hon väckte mig, jag var ju vaken det var jag. Sen visade jag henne mitt berömda från "koma-till-komma-iväg" på mindre än en nanosekund. Imponerad systerdotter är kvar hemma och ledig idag. Har glömt alla juveler hemma. Känner mig lika naken som Maria Montazami utan lypsyl. Men satan vad våren slagit till!
Published with Blogger-droid v1.7.3

4 kommentarer:

Agneta sa...

Vår och fredag! Kan inte bli bättre :))

Jenny sa...

Hejsan

Ja vår, huh, äntligen =)

Läste sökorden här till höger, flugbajs, blogga ben? haha, vad är det som händer med världen?! =)

Ha det bra/Jenny

Ellen sa...

Låt julgardinerna hänga. Jul är ju just runt knuten... :)

Singelmamman sa...

Stort o smått: Ljuvligt!

Jenny: Hej hej! Undrar om de som sökt blivit glada när de hamnat hos mig.

Ellen: Låter som en bra idé.