torsdag 22 mars 2012

Frosseri ger mig mätt mage

Liten bild på stor bulle
Redan innan jag ätit min frukost visste jag att jag inte skulle bli nöjd. Tröttheten skulle botas, med sockerchock. Så jag köpte mig en liten bulle. Till lunch vräkte jag i mig viltgryta och potatismos gjord på, verkade det som, smör och grädde och lite potatis. Fortfarande inte nöjd. Sen mellanmålåt jag en banan och ett äpple. För att nyss avsluta med fika. Mätt, ja, nöjd, nej. Pigg, nej, trött ja. Jag tror att jag har drabbats av insomnia. 
Sockerchock som inte hjälpte


6 kommentarer:

thejeanettishway sa...

ska du ha träningsstopp???
jag som så gärna vill börja men har varken topp eller råd.
kram från dalsland//

Monica sa...

Ät socker, sov, knarka om du vill!
Bara du är pigg i maj! ;)
Kram

Mammahäxan sa...

Jag är också konstant trött. Vilket jag skyllt på att jag inte tränar. Men du tränar ju massor. Alltså kommer jag inte bli pigg av att träna. Alltså slipper jag. Skönt.

Mammahäxan sa...

Jag är också konstant trött. Vilket jag skyllt på att jag inte tränar. Men du tränar ju massor. Alltså kommer jag inte bli pigg av att träna. Alltså slipper jag. Skönt.

Shamrock sa...

Jag åt en jättegod och väldigt stor bulle som inhandlades på Drottninggatan. Om du vill kan jag visa dig var annars håller jag tyst så att du inte blir frestad

Singelmamman sa...

Jeanettish: Nä inte något tränings stopp. INTE.

Monica: Pigg i maj! Herregud, sover Dolly Parton på rygg!? Klart jag är.

Mammahäxan: Haha! Försök inte! Vi pratar EN DAG av 365. EN DAG! Resten av dagarna är jag superpigg tack vare träningen. Så kom igen nu!

Mammahäxan: Du, jag är inte så trött, jag fattade första gången.

Shamrock: BERÄTTA! NU!