torsdag 22 mars 2012

Bakfull

Kan jag bli bakfull av träning? Något annat kan jag inte tänka mig. Jag är så trött att det flimrar framför ögonen på mig. Och så har jag en konstig känsla i en tand på vänster sida. Jag mötte kära systerdotter från Lund igår på centralen. Hon ska iväg på en spännande jobbsak idag. Och passar på att hälsa på gamla moster några dagar. Hon är en ljuvlig, intelligent kvittrande ung dam. Vanligtvis pluggar hon på Lunds tekniska universitet och hon nämnde något om gral i morse vid frukost. Jag lyckades säkert se ut som om jag förstod. Säkert.
Published with Blogger-droid v1.7.3

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Gral? Den heliga? Nej, jag har IQ fiskmås så...
Pöss

Singelmamman sa...

Gafflan: Hade det varit den heliga hade jag förstått bättre. Men räkna, inte min grej.
Kramen!

Fru Venus sa...

Du behöver komma hit och vila upp dig en sväng igen vännen. KRAM

Singelmamman sa...

Fru Venus: Om du bara visste hur rätt du har. KRAM!

Anonym sa...

Jag försöker inte ens se ut som jag förstår alla konstiga matematiska termer som nämns emellanåt. Jag blottar min totala okunnighet på det området helt öppet och utan att skämmas. Jag är bra på annat. :-) /Syster Yster