lördag 10 mars 2012

Här vankas mat

Sonen lagar quornlasagne. Ser jättesmarrigt ut. Själv övar jag på basala saker som att se ordentligt och sitta. Att gå är en så länge överkurs. Men snart ska jag ge mig på det också.
Idag ska jag göra en stor uppoffring! Jag ska på finalen i Melodifestivalen! Med vännen L, som för tredje året i rad bjuder med mig, till vip-rummet först. Vi pratar champagne, mycket champagne, god mat och kändismingel. Jag vill träffa Thorsten.
Uppoffringen undrar du? Jag missar bandymatchen mellan Bajen - SAIK.
Published with Blogger-droid v1.7.3

13 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Hälsa Torsten och hoppas han vinner!
Kram

Ting sa...

Lyllos!

Anonym sa...

Åh, jag vill också vara i VIP-rum på Mellon. Håller med Ting: Lyllos!

Får ordna mitt egna lilla viprum, utan kändisar men dock med champagne. :)

Hoppas du får en bra kväll!

Anonym sa...

Åh, jag vill också vara i VIP-rum på Mellon. Håller med Ting: Lyllos!

Får ordna mitt egna lilla viprum, utan kändisar men dock med champagne. :)

Hoppas du får en bra kväll!

Mammy sa...

Inget svårt val: Hade gått på bandyn naturligtvis!!! :)

Det andra är ju bara skit!! :D

Anonym sa...

Quornlasagne låter gott och viprum med mingel och champagne låter inte illa det heller. Ser ut att bli en bra dag... :)

Småländskan sa...

Underbart! Champagna, mingla, träffa Thorsten, kan det bli bättre? Neeeee..
Ha en jättetrevlig kväll och hälsa Thorsten från mig. Säg att jag röstar på honom *s*

Sus sa...

Jag tror du snart får kräks och så måste jag ta din plats.

Typiskt.

Anonym sa...

UPPOFFRING!!!! Jag skulle ge min högra arm för att få gå på finalen i Mello OCH VIP rummet!!!!

sa...

ha det kul! jag spanar efter dig på TVn.

Singelmamman sa...

Snäckan: Jag ska hälsa honom och jag hoppas också att han vinner. Kram

Ting: Känns lite så ja.

Randigatankar: Hoppas ditt kändisrum med champagne blir lysande!

Mammy: :-) Bandy är nr1, men att gå med bästa L och få hänga på festival är lika bra.

Fruntimret: En väldigt underbar dag!

Småländskan: Ok, ser jag Thorsten kommer jag slänga mig runt halsen, väldigt diskret.. och hälsa.
:-)

Sus: Du kan fortfarande få min bandybiljett!

Fru H: Jag kan rapportera under kvällen hur läget är.

Hökis sa...

Jag är inte så inne på melodifestivalen men att gå på fest och final hade jag inte tackat nej till.
Ha en fantastisk kväll!

Singelmamman sa...

Hökis: Det blev en fantastisk kväll!