torsdag 21 oktober 2010

Verksamhet

Idag ska Singelmamman verksamhetsplanera.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Jag ska försöka överleva dagen. Men klockan är väl snart halv fyra?!

Veronica sa...

Oh, så inte spännande. Vi sjösätter en ny organisation 1 januari, vilket betyder att vi står mitt i avslut och uppföljning av målen för den gamla organisationen samtidigt som vi ska planera för nästa års nya. Förvirrande kallas det. Tur att jag har samma chef både före och efter nyår, värre för andra. *fnys*

bokhyllan sa...

Oj, verkar jättekul. =)

Chrissan sa...

Ha det så trevligt! :)

Singelmamman sa...

Stort o smått: Ja nu är den snart det.

Veronica: Och vi vet inte alls vilken del av organisationen vi tillhör. Vare sig nu eller efter årsskiftet.

Tin o tankar: Ja vi är bara fyra personer på min avdelning.

Chrissan: Tack det hade jag.