måndag 11 oktober 2010

Fel leverens

Vaknar tidigt, oväntat, med lite feber! Ännu mer oväntat. Och fullständigt meningslöst. Ligger kvar i sängen och tänker att det ska gå över av sig själv om jag vilar lite. Bestämmer att jag ställer in dagens träning. Kroppen börjar vakna, på ett mer obehagligt sätt. Jag masar skuttar in på toan. Och blir förbannad över att jag glömde ta med mig en bok. För hej och hå så länge jag blir sittande där. Och så kul det är att läsa tvättmedelsförpackningen för trehundraartonde gången. Inte.

Nu är det soffläge och dagens andra kopp te. Kanske jag kan ta något litet att äta ikväll när tonåringarna är hemma.

10 kommentarer:

mary-ann sa...

stackare...krya på deg...ps..fixa bibliotek på toan vettja :D

Singelmamman sa...

mary-ann: Tack. och bibliotek ska det bli, basta!

Gafflan sa...

Toalektyr är bra att ha för man vet ju aldrig hur länge man blir sittande där ;D
Krya på dig.
Kram

Singelmamman sa...

Gafflan: Tack. Ja oerhört orutinerat av mig! Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Krya på dig! elände att vara sjuk.

Singelmamman sa...

Rut-Knut: Ja, elände. Men tack för omtanken. Ska testa en knäckemacka.

The Queen of fucking Everything sa...

I min förra lägenhet satte jag upp ett tidningsställ på väggen bredvid toaletten-rekommenderas! Man vill inte hamna i den där sitsen liksom?

Krya på dig=(

Singelmamman sa...

The Queen: Den sitsen vill man slippa. Tar till mig ditt tips. Tack!

Shamrock sa...

Singelmamman så går det när man inte tvättar händerna med alcogel innan maten

Singelmamman sa...

Shamrock: Hahaha! Det tror jag knappast är felet. Jag har aldrig spritat mina händer. :-)