fredag 8 oktober 2010

Vem bjöd John Blund?

Attans så trevliga tjejer! Men det visste jag ju på en gång. Knasterfaster hittade mig och Veronica (medelålders...) på en gång vid ringen. Trots att det var lika mycket folk på centralen som om hockeylandslaget varit där efter ännu ett VM/OS guld. Helt hysteriskt var det. Och helt hysteriskt att Veronica kom för att säga hej, och hej då. Krya på dig vännen! Knasterfaster är precis så som jag trodde och alltså jättetrevlig. Väl hemma så visade jag att jag gått värdinnekursen och bjöd på vin. Och på slaget 18, eller ja bara lite grann över, ringde det på dörren och bästa Osloskånskan virvlade in. Och sen har vi; kompletterat till middagen, jag visat hela stora centrum där jag bor, jag bjudit på mer vin, letat grillpinnar, inte hittat grillpinnar, struntat i grillpinnar, stekt lite mat, plockat fram lite mat och vi har ätit. Och nu kära vänner ska jag säga något som kommer chocka er! Vi har pratat, pratat och jag gillar att ha dem här! Oroar mig bara lite för att vi ska försova oss imorgon. Nu sover mina gäster, i alla fall har de lagt sig i sina rum. Och mina ögon går i kors så jag släcker nu jag med. Sov gott vi hörs imorgon!

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Sov gott på er allahopa!

Singelmamman sa...

Nilla: God morgon!

Kraxpelax: Välkommen hit.

Sus sa...

Men ni skulle ju ha tittat förbi =)!

Singelmamman sa...

Sus: Vi hann inte!