tisdag 26 oktober 2010

Här sitter jag och jobbar som om livet inte bestod av annat!

Herrejösses så produktiv jag varit efter lunchen! Tack så hemskt mycket Veronica för det! Vilken energi jag fick! Sån tur att du kommer hem till mig och tonåringarna på söndag! Gissa om jag ska tanka energi då! (noterar här att jag visst använt mig av utropstecken lika flitigt som bonden gödslar åkern på våren) På väg tillbaka från lunchen höll jag på att bli stående i parken, i solen, men tack och lov för min oerhört goda disciplin (och att jag var kissnödig) så gick jag till kontoret. Det kändes nästan som vår i luften, och jag tog av mig vantarna.

10 kommentarer:

Gafflan sa...

Så bra att få tanka energi. Skulle behöva det själv...massvis.

Singelmamman sa...

Gafflan: Önskar jag kunde skicka över lite. Provar, *blåser energi!*

Veronica sa...

Jag visste inte att jag hade någon att dela med mig av? Jag känner mig som en urvriden trasa, men jag vet med säkerhet att det inte beror på dig. *pussar*

Märta sa...

Härligt att höra! Möten som renderar i en massa glada utropstecken är alltid bra!

Maj Korner sa...

Du kan dricka vin och i förväg fira en grej som jag kommer berätta om en vecka eller två. Å mina vägnar, alltså.

nillas liv på pinnen sa...

Maj: Vadå, vadå, vadå???


Singel: Finemangt höstväder är det denna höst, det måste man säga. Hoppas det håller i sig till nästa fredag.

Singelmamman sa...

Veronica: :-) Nä men se det hade du! En massa att ge. Kram och puss!

Maj: Oj läste det här alldeles försent. Skålar i förväg i mitt te!

Nilla: Ja, vadå, vadå, vadå Maj?

Hoppas kan vi ju alltid. På vädret, annars får vi stråla själva.

Shamrock sa...

Jag är imponerad av denna arbetsenergi. Jag hade mycket energi idag men inget redskap (dator)

Fru Venus sa...

Vantar!? Men vännen...vad ska du ha i vinter? ;-) Ses på D, KRAM!

Singelmamman sa...

Shamrock: Hoppas du kan lagra energin till imorgon. :-)

Fru Venus: Ännu tjockare vantar förstås! :-D Kram