måndag 4 oktober 2010

En ny vecka och en fin högtid att fira idag!

Dottern är hemma och kurerar förkylningen. Får se hur det blir med sonen, han gick och la sig med huvudvärk. Vi har haft en fin vecka, och en fin helg. Nu får jag klara mig själv. Brukar gå bra, ibland saknar jag tonåringarna väldigt mycket. Men den här veckan ska jag ju få övernattningsgäster på fredag, och på lördag åker vi fyra, kanske fem tjejer till Fru Venus på Åland. Så kul som det ska bli! Men först är det jobb, möten, lite utvecklingssamtal, träff med en av alla mina A, kanske middag med M och hennes fru. Fullt hela veckan men jag ska ändå försöka fortsätta mitt mål att sova lägga mig före 23. Så, nu är det dags, iväg och träna och sen en förhoppningsvis ganska lugn måndag.

Högtidsdagen? Mäh det är ju kanelbullens dag idag!

9 kommentarer:

Gafflan sa...

Kanelbullensdag ska firas här också...finns ju bullar att köpa på vårt lilla bageri.

Tant Grön sa...

Låter som om det kan bli en bra vecka. Är djupt imponerad av att du börjar veckan med att träna!

bokhyllan sa...

Det verkar bli en fin vecka för dig. Ha det gott.

Rut-Knut-Tjut sa...

Vilken fullspäckad vecka du har framför dig. Hoppas barnen kryar på sig, se till att du håller dig frisk till helgen!

The Queen of fucking Everything sa...

Hörrödu, det lät som en fantastiskt rolig vecka, trots tonårsbrist? Jag inväntar rapportering med spänning men förutsätter att detta kommer hålla i sig!

Anonym sa...

Tufft program, och som du tränar blir det inga problem att hantera. Idag är det Kanelbullens dag. Det hoppas jag du också firar.

Singelmamman sa...

Gafflan: Kanelbulle är nog det godaste kaffebrödet jag vet!

Tant Grön: Tränar gör jag bara för att vakna. Veckan tror jag mycket på!

Ting och tankar: Ja, ha det gott du med!

Rut-Knut: Allt tyder på att kidsen är på bättringsvägen och jag vägrar bli sjuk!

The Queen: Förutsätter självklart också att det håller i sig och uppdatering blir det, oavbrutet, lovar!

Anonym: Ja lite extra träning och en kanelbulle får slinka ner! :-)

Fru Venus sa...

Ni kommer fem stycken, Shamrock is in! YESYESYESYES!!!! Kramelikram

Singelmamman sa...

Fru Venus! Yes! Vilket gäng vi blir. :-D