tisdag 6 juli 2010

Vadå måste jobba mer?

Kan jag inte bara få gå hem nu? Jag har ju hunnit med att både träna och jobba lite. Ätit en grekisk sallad till lunch. Vill hem till balkongen, vännerna och drinkarna. Ärligt talat så är det här med att jobba en smula överreklamerat. Kan jag inte bara ta lönen och se vad jag känner för en månad? Kanske jobba lite, kanske, och mycket mer troligt, inte jobba. Nähä. Ja då får jag väl leta upp något roligt jobb att göra. Kanske måste leta lite, men skam den som ger sig.

Har du något kul för dig just nu?

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nej, inte det minsta jävla kul.

Singel i storstan sa...

Har lika kul som dig ungefär. Veckorna innan semestern är inge roliga...

Anonym sa...

Jag jag bara målar och målar.Så värst kul vet jag inte om det är.

nillas liv på pinnen sa...

Nu tror jag att man kan kommentera.
*testing*

nillas liv på pinnen sa...

Ja, det funkar.

Madlar sa...

Näää, jobba på sommaren är fullkomligt meningslöst. Då vill jag vara ledig, grilla, sitta ute, umgås med vänner....men jobba?Nej tack, om jag slipper.

Singelmamman sa...

Och här kom alla kommentarer helt plötsligt, bara någon vecka sent! Klart ni tycker som jag, ni är ju kloka kvinnor.