tisdag 27 juli 2010

Idag igen!

Jag drar med kära vännen till träningen. Men först efter att han och hans polare vittjat nätet de la i blöt igår. Vi får väl se hur mycket fisk vi ska få njuta av. Hoppas på mycket. Jag har inte en enda idé på mat för dagen. Det lovar ju gott inför kommande tre veckor... Tonårssonen blir inte glad om han får gå hungrig. Inte jag heller för den delen, men jag kan alltid improvisera. Hoppas på lite mer sol idag, eller till och med mycket sol.

Kära vännen pratar något om att måla insidan av utedasset. Helt ok för mig, bara någon annan städar, har sett alldeles för mycket spindlar för att jag ska vilja städa. Men jag tycker ändå att jag gör mig bäst i en solstol.

2 kommentarer:

Realisten sa...

Underbar upplevelse? *Nyfiken*

Singelmamman sa...

Realisten: Jag berättar på fredag!