måndag 26 juli 2010

Tjoho vilken underbar morgon!

Idag börjar min semester på riktigt. Tre härliga veckor. Tre veckor med frukost, lunch och middag, 21 dagar. Tre veckor där jag, tonåringarna och kära vännen ska samsas, umgås göra något alla vill göra, få egen tid, ha kul, ha kul och ha kul! Dessutom kommer bästa tvillingsyster hit och lånar min lägenhet en vecka, och jag med sällskap ska till Åland och hälsa på Fru Venus.

Bara tre veckor innan jag ska börja jobba igen. Hur ser planerna ut för dig den närmaste tiden?

5 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Hej, rolig läsning på din blogg!
Ha en jättebra semester!
Marie

Chrissan sa...

Tja...kommande tre veckor har jag fortfarande semester!:)
Imorgon åker vi hem igen...efter vår roadtrip.

Blir mest att vara på hemmaplan och packa/rensa/kasta/planera inför flytt. Kanske en tur till Grönan om lusten faller på.;)

Ting sa...

Jag har semester en vecka till.
Sedan jobbar jag fyra.
PP började jobba idag.
Jag tror jag tar med mig tjejerna och bowlar idag.

Realisten sa...

Jag vill ju inte gnälla, men den där rubriken är lite provocerande såhär på första arbetsdagen. :)

Singelmamman sa...

Cajsas Faster: Varmt välkommen! Lovar att göra mitt yttersta!

Chrissan: Roadtrip... vill också göra.

Ting: Bra idé. Bowla ska jag göra när vi kommer tillbaka till stan.

Realisten: Hm, säger du det... :-)