fredag 2 juli 2010

Helg

Nu vill jag ta helg. Är trött, lite grinig och känner att jag har sovit för lite. Mitt fel alltihop. Hade varit himla trevligt att kunna skylla på någon annan. *suckar* Men i helgen ska jag vila, förutom en cykeltur på ca milen. Har lovat vännen G det. Men jag säger vi får se. Fast det är klart, att få cykla Hej Hoj-spåret låter ju najs. Men kanske inte lika najs som att ligga i solstolen.

Ikväll blir det kära vännens sommarstuga, har blivit lovad mat när jag kommer ut. Men jag struntar nog i vinet. Jag anar att en del av tröttheten kommer sig av vinet.

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Hej-hoj vad skönt du ska ha det i solstolen efter milen!

nillas liv på pinnen sa...

Jag undrar vad min trötthet kommer sig av...?

Anonym sa...

Du får nog en bra helg; med cykling, sol, god mat och dryck. Å så lite träning förstås. Ja säkert också annat som kan förgylla tillvaron.

Fru Venus sa...

Eh... blir du trött av vin så snåla på det i helgen då...du ska vara PIGG på tisdag för att kunna bli trött av vinet då istället (först på onsdag alltså..) Kram

Gafflan sa...

ETT glas vin kan du ju ta, sen kan du sova gött.

Singelmamman sa...

Chrissan: Hej Hoj, du har rätt.

Nilla: Ett av livets mirakel?

Anonym: Jag är säker på det!

Fru Venus: Nä jag blir inte trött av vin! Inte alls, däremot blir jag trött när jag inte sover. Mycket märkligt. Kram!

Gafflan: Du har nog också rätt!

Petra sa...

Jag blir bara pigg av vin. Tror jag. Får nog kolla i kväll.

Trevlig helg!

Petra sa...

Jag blir bara pigg av vin. Tror jag. Får nog kolla i kväll.

Trevlig helg!

Singelmamman sa...

Petra: Ja kolla det och rapportera är du snäll. Trevlig helg du med.

Petra: Kanske lite mindre tjatig också... ;-)