måndag 19 juli 2010

Dumma telefon!

Tänkte skicka ett sms till bästa favoritsysterdottern. Hon har namnsdag idag. Så råkade jag komma åt en knapp, för telefonhel---et vägrade lyda. Och vips! Helt utan min förskyllan så kommer spelet som påminner om labyrint upp. Du vet, det där spelet med en kula som ska balanseras förbi en massa hål utan att trilla i. Och jag blir fast, i spelet. Så nu gick 30 minuter av min arbetsdag bort. Stackars mig.

I övrigt har jag lagt över en av mina två arbetsuppgifter på mina närvarande arbetskamrater. Funderar hur jag ska få dem att göra även den andra arbetsuppgiften. *tänker*

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Stackars dig som måste spela spel på jobbet ;D
För övrigt tror jag du säkert funerar ut hur du ska bli av med arbetsuppgiften ;D
Kram.

Singelmamman sa...

Gafflan: :-) Jag råkade göra arbetsuppgiften själv medan jag funderade! Konstigt nog.

Fru Venus sa...

Finns det spel i telefoner??

Singelmamman sa...

Fru Venus: Jag ska lära dig ALLT jag kan!