lördag 31 juli 2010

Sugen på champagne?

Du behöver inte ringa, bara komma hit. Och jag sitter på balkongen så det är bara att ropa när du är här. Jag har en finchampagne på kylning och en fulchampagne. Mina tonåringar verkar ha blivit kidnappade av utomjordingar. De försvann så fort vi sa tack för maten. Jag såg dem lite snabbt när jag lyckades få hjälp att ta ur diskmaskinen men nu är de nog ohjälpligt borta. Nåja, de har varit trevliga så här långt i alla fall. Eller som min mormor skulle säga, synd på så rara ärtor.

Nä jag tror jag kommer ifrån ämnet här. Kom över en stund om du vill snacka bort några timmar och dricka champagne!

10 kommentarer:

Suzan sa...

ååhhh...

SKÅL min sköna o jag hoppas att vi ses snart ;*

Singelmamman sa...

Suzan: *rodnar* Absolut! Klart vi gör och ska. Kram

Sus sa...

Jag bor ungefär 500 m från dig.
Men Hjärtat öppnade just en flaska rött.
Men det kommer fler kvällar väl...?

Singelmamman sa...

Sus: Du är välkommen när som helst! Jag öppnade också en flaska rött.

nillas liv på pinnen sa...

Jag skulle behöva lite champagne nu för att lugna mina franska nerver. Är så J-A förbannad på nån.

Realisten sa...

Men. Varför läste jag inte det här lite tidigare? Precis vad jag hade behövt i kväll.

Singelmamman sa...

Nilla: Jag är mest förbannad på mig själv. Tyvärr.

Realisten: Ta nattåget.

Singel i storstan sa...

Lite sent att komma nu va? :-)

DDT sa...

Men ååååh! Jag hade ju behövt lite champagne...

Singelmamman sa...

Singel: Ja vid 02 sov jag, äntligen.

Tjockisen: Synd. Mycket synd. Men jag har för mig att du bor en bit bort så jag får nog säga till lite tidigare nästa gång.