torsdag 2 augusti 2012

Välkomstmöte

Jag gillar verkligen att gå på välkomstmöten och informationsmöten. Alltid lär jag mig något. Inte så mycket i vad som sägs utan hur det sägs. Mötet här i förrgår var föredömligt, på många sätt. Informativt, kortfattat och tydligt. Vi gick därifrån med känslan av att ha fått svar på alla frågor vi eventuellt hade och skulle komma att få.
Att mötet dessutom hölls vid en pool i nästan 30-gradigt väder måste nog också sättas upp på framgångskonceptsidan. Den sista lilla detaljen känner jag att jag måste jobba lite på att få till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så då smet ni över till campingen och svängde era lurviga då eller ;-)

JaanaM. sa...

Är så avdundsjuk på att du är utomlands! Skulle göra allt för att få åka iväg igen. FÅR väl boka en resa till hösten... :)

Singelmamman sa...

Fru H: Tanken föresvävade mig. Men nej.

Jaana: Åka igen? Det betyder att du nyligen varit utomlands?