fredag 3 augusti 2012

Rapport!

Nästan en månad har gått sedan jag började borsta tänderna med Oral-B TriZone 500. Jag har förmånen att testa den innan den lanseras på marknaden. Tack vare att jag är en Buzzador. (Här, buzzador.com, kan du läsa vad det innebär att vara en Buzzador). Det kanske bara är jag, men jag har haft extremt svårt att vänja mig med att borsta med eltandborste. Och jag vet varför. Det påminner alltför mycket om att vara hos tandläkaren. Men. Eftersom jag är lite lätt envis har jag borstat, och borstat, och borstat. Och successivt vant mig. Och Oral-B TriZone 500 är inte rund som andra eltandborste, den är utformad som en vanlig borste. Och den är väldigt bra. Mina tänder har aldrig känt så här rena, annat än hos tandläkaren. Kort sagt, jag är väldigt nöjd.

4 kommentarer:

Realisten sa...

Jag har också extremt svårt att vänja mig vid eltandborste. Inte för att jag tycker att det känns som hos tandläkaren (jag har för övrigt inga problem med att gå till tandläkaren) utan för att jag tycker att det känns som att ha en jordbävning i munnen. Oftas blir det den traditionella tandborsten. Men däremot tycker jag att det känns som om tänderna blir renare med eltandborsten, även om jag inte testat just den där sorten.
Hm. Undrar varför jag skriver en hel roman om det här?

Sus sa...

Hjärtat ligger typ med sin.

Fru Venus sa...

HA HA! Och jag ligger typ med min :-) Älskar den, fast det är en gammal modell.

Singelmamman sa...

Realisten: Tack. Jag gillar romaner, och att inte känna mig ensam.

Sus: Hm, undrar om jag också kommer att göra det.

Fru Venus: det blir alltså så till slut.