tisdag 28 augusti 2012

Nu gäller det!

Jag kämpar!

8 kommentarer:

tigerlilja sa...

Det ser besvärligt ut, det där. Och jag var inne i en affär med handgjorda praliner i dag. Alla var kvar när jag gick ut igen.
Och sen visar du den där bilden *kisar lite så den inte syns så tydligt*

Sus sa...

Man kan gå och spy för att kunna äta mer sedan.

Men jag skulle nog få i mig allt utan att spy.

Monica sa...

Hang in there!!

Kia sa...

Ät långsamt:) Det ser fantastiskt gott ut!

Realisten sa...

När jag ser den där bilden avskyr jag Itrim. Det är ju förvisso inte Itrims fel att jag måste gå ner i vikt, men det är väl ändå inte så jäkla noga vems fel det är...men inte kan det vara mitt.
Visst är det trevligt att jag kommenterar ditt inlägg genom att bara skriva om mig själv?

Nina sa...

Keep up the good work! jag hade gått bananas, det hade jag... inte alls avundsjuk, inte alls! =)

Anonym sa...

Hårt jobb....

Singelmamman sa...

Tigerlilja: Det var duktigt av dig!

Sus: Gick jättebra utan att spy!

Monica: Jag gjorde det!

Kia: Allt, nästan, av det där var ofattbart gott.

Realisten: Hahaha! Du är väldigt duktig. På alla sätt, både att följa Itrims råd och att kommentera genom att bara prata om dig själv. Me like.

Nina: Jag gick bananas! Det gjorde jag.

Fru H: Ofattbart hårt, men någon måste göra det.