söndag 12 augusti 2012

Du kan gott och väl hoppa över det här inlägget och lägga dig tidigt imorgon kommer säkert ett bättre

En så oerhört ointressant dag. Det mest spännande var väl att den stora tvättmaskinen som jag kan tvätta mattor i, är trasig, igen. Så den ena mattan jag hade tänkt tvätta blev bara väldigt lite blöt. Men otvättad. Den andra kunde jag tvätta i den vanliga tvättstugan.
När jag väl masat mig iväg till träningen, efter en inre dialog som skulle fått vilken psykläkare som helst att jubla, blev livet faktiskt lite lättare. Framför allt för min dotter som var den som fick stå ut med mig på förmiddagen. Nästan hela dagen.

Och jag glömde fota den vikta tvätten, sorry, men jag lovar absolut att ni ska få se något annat spännande kommande vecka. Typ damm som far runt och boar till sig. Eller när jag torkar bort en vattendroppe från diskbänken. Nu ska jag glädja mig åt den träningsvärk jag har sedan gårdagens lufshasande jogging.

4 kommentarer:

Realisten sa...

Jag ligger redan. Inte ligger, men ligger. Men jag hoppade naturligtvis inte över inlägget. Jag ser fram emot att få se bilden på när du torkar bort vattendroppen.

nillas liv på pinnen sa...

Lufshasande, haha. Bra namn även på min löpstil, I must say.

Anna sa...

Jag hade gärna sett den otroligt spännande grovtvätmaskinens trumma på bild. Det hade varit rafflande!
Damens inlägg är alltid inspirerande! Jag, tex, har inte ens lyckats ha en inre dialog om träning idag!

Singelmamman sa...

Realisten: Jag ligger också. Nu. Inte ligger, jag heller utan ligger. Lovar spännande fortsättning, inte på liggandet, utan på torka droppe. DKBF

Nilla: Och inte alltför jobbigt, även om det var det igår. Jobbigt lufshasande.

Anna: Men kära nån! Så vänligt skrivet. Tack. Den inre dialogen var en smutsig dialog. Jag är glad att den är över.