tisdag 7 augusti 2012

Nä men oj då!

Ser att jag visst har en blogg... sorgligt försummad det senaste dygnet. Det är helt och hållet en ofrivillig bloggpaus. Inte en chans till något gratis internet någonstans sedan igår. Jag kan ju tycka att en så stor flygplats som Zürich, (och så ofattbart dyrt det är där!) borde kunna erbjuda fritt Wi-Fi. Men icke sa nicke, inte en chans. För övrigt är jag rent outhärdligt trött. Jag har inte sovit ordentligt sedan natten mellan söndag och måndag,  (just det ja, sedan vi kom ner till La Serra... disco med mera) Igår gick vi upp i ottan klockan åtta och gjorde oss färdiga för lång dag och natts färd mot hemmet. Nio timmar mellanlandning, snikbilliga biljetter, i nämnda Zürich, natten som gick. Så nu får jag hålla igång, för kvart i fem ska jag äntligen träffa Sus igen. Nu är vi båda hemma samtidigt. Vi ska träna. Och promenadprata! Helst hade jag tagit ett eller ett dussin glas vin, men eftersom jag är trött och Sus inte längre har sovmorgon så blir det träning istället. Vin hinner vi med en annan dag.

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Home sweet home! Välkommen hem igen!
Kram i spöregnet

Agneta sa...

Härligt med promenadprat! Bästa pratet tror jag bestämt.

Gafflan sa...

Välkommen hem!
Hoppas ni har bra väder för här "regnar det rätt som det kommer en skur". Alltså spöregn mest hela tiden.
Kram

Singelmamman sa...

Snäckan: Hemma är väldigt najs! Spöregn? En skur hade vi under promenaden, men det har varit fint väder hela dagen. Kram

Agneta: Absolut!

Gafflan: Tack. Jo, helt ok väder hela dagen och en liten skur nu på kvällen. KRAM!

Sus sa...

Balsam! För själ och hjärta.
Du får aldrig mer åka bort.

Utan mig.