söndag 5 augusti 2012

Dags att räta ut våra frågetecken

Så är det vår sista kväll i stugan. Vi gör en klassisk rätt ikväll. Stekt potatis och korv. Önskemål från alla deltagare i vår lilla grupp. Frågetecknen?
Kommer vi att kunna gå i riktiga skor när vi kommer hem? En vecka i flipflop har åtminstone gjort mig lite mer lik en anka i promenadstilen.
Är glassen lika god som jag minns det, i det lilla fiket på torget? Imorgon ska vi testa.
Kommer jag att någonsin mer att vilja ha pasta?
Kommer vi att kunna byta våra outnyttjade tågbiljetter tillbaka till Rom? Vore himla prisvärt i så fall.
Kommer vi vara sömnvrak efter att ha övernattat på flygplatsen eller hitta någon annanstans att sova på vår nattliga mellanlandning i Zürich?
I övrigt kan jag bara säga att den här veckan har varit helt fab! Bildbomber lär komma.

6 kommentarer:

Shamrock sa...

Trodde att jag skulle springa ihop med dig på Arlanda i lördags men jag var nog några minuter för sen

The Queen of fucking Everything sa...

Den spännande fortsättningen följer :-)

Anonym sa...

Underbart med fab! :)

Singelmamman sa...

Shamrock: Vi får nog helt enkelt bestämma dag o tid för träff.

The Queen: Exakt! :-)

Anne med e: Fantastiskt underbart.

Madlar sa...

Men fy så hemskt att övernatta på flygplatsen. Dubbelvikt i plastfåtölj är inget för en mogen kvinna ;)

Singelmamman sa...

Madlar: Det var helt ok. Tonåringarna sov riktigt mycket. Om man tänker på omständigheterna. Och jag läste ut en bok.