söndag 19 augusti 2012

Med mer än en enkel tulipan!

Jag har förmånen att ha blivit utvald som mamma till en idag 18-årig kille. Att han valde just mig ser jag som en ynnest av största mått. Min äldsta är klok, galen, oerhört ironisk, intelligent, mattematisk, empatisk, retsam och en alldeles, alldeles underbar son! Finns det en motsvarighet till hönsmamma för söners beteende så är det min son i ett nötskal.  Idag ägnar jag hela dagen, nästan, till att fira finaste S! Mot kvällen tar han flickvännen och ger sig ut i Stockholms uteliv för första gången som myndig. Jag älskar dig hjärtat!


19 kommentarer:

Anna sa...

Hurra!!
Grattis till både mor och son!!

Anonym sa...

Mysigt med söner! Hälsa grattis! :)

//Charmhäck

Ett stenkast från Fyndet sa...

Grattis till 18-åringen och hans mamma!

Agneta sa...

Grattis till er båda!

Anonym sa...

Grattis till er båda :-)

Anki sa...

<3 <3 <3
Vilken kärlek!

Mammahäxan sa...

Det är en sådan skön känsla att vara mamma!
Grattis till er båda.

Malla sa...

åh, roligt!!

Ting sa...

Hurra!

Chrissan sa...

Hipp hurra!

Fru Venus sa...

Jag håller med dig i din beskrivning - klockren! Ni har båda tur, grattis! :-)

Gafflan sa...

Stort grattis!

Sus sa...

Ge'n en kram från oss!

Matematisk. Ett t. Med vänlig hälsning, Pretto

Knasterfaster sa...

Grattis till dig och fina S igen! (Jag skrev ju grattis här tidigt imorse?)

Realisten sa...

Grattis till S! Och till dig!

Gina sa...

Stort grattis till er båda!

Singelmamman sa...

Tack allihop för era fina hälsningar! Jag har en hälsning tillbaka till er från min son. Han blev väldigt glad och överraskad.

Sus: Hur sjutton kunde ajfånen släppa igenom det ordet felstavat??

Nina sa...

Stort grattis till både dig och din son, för att ni fick varandra!!! Bra valt måste jag säga!

Singelmamman sa...

Nina: Tack! :-)