torsdag 30 augusti 2012

Nä men så gulligt!

Kolla vad jag fick av finaste son och hans flickvän!

13 kommentarer:

Mammy sa...

Oj! Läste ikapp och såg precis vad du gjort.
Hoppas allt blir bra nu och krya på dig! Varma kramar till dig!

Knasterfaster sa...

Din son är fantastisk!
Här är det också varmt ute men det regnar nu och då. Sambon springer blodomloppet och är nog lagom fuktig när han kommer hem.

Gafflan sa...

Men vad gulligt av dom! :D
Kram

Sus sa...

Äh. Jag tänkte skriva ngt klokt, men du vet ju vad jag tänker ändå.
Kram och allt det där du vet.

Singelmamman sa...

Mammy: Tack för omtanken. Det är absolut ingen fara med mig. Tvärtom.

Knasterfaster: Vad härligt att springa i värme och lite regn. Det gillar jag.

Gafflan: De är underbara!

Sus: Jag vet. Tro mig.

Realisten sa...

Gullungdomar! Det är sånt där som kan få en att känna glädje på riktigt. Men det där tror jag inte att KP fattar.

Singelmamman sa...

Realisten: Precis så!

Anonym sa...

Men så gulligt! Hoppas du mår bra efter dagen.

Ezter sa...

Jättegulligt!

Anonym sa...

Om du visar ditt är så visar jag mitt? :)

Nina sa...

Oj, hoppas du mår bra efter dagens bestyr! Och ja, fina fina blommor, väldigt gulligt av dem! kram

Singelmamman sa...

Fru H: Det gör jag.

Ezter: De är såna.

Anne med e: Oh! Som jag längtar! :-)

Nina: Jag har sovit gott och länge och mår kanonbra.

Anonym sa...

Hahaha.... undra om jag var full igår? Dels meningsutbyggnaden och dessutom hamnade kommentaren i fel inlägg... :D