tisdag 14 augusti 2012

Stämningsfullt

Efter en underbar timmes träning med Suzan, fast jag uttryckligen sagt att jag bara klarar en halvtimme, gick vi och åt en fantastiskt god sallad i Huddinge centrum. Och jag blev dessutom bjuden! Men jösses på det. Hem och böt om och läste lite för att sen ta en timmes promenad med Sus! Jag kan säga att hennes hår ser bättre ut för varje dag som vi går.
Nu ska jag inta soffan och slösurfa på alla tv-kanaler vi har. Och du min kära läsare, du får hålla till godo med den här stämningsfulla lilla film. 


9 kommentarer:

Sus sa...

Hahahahaha!
Både på hår och film =D!

Och nu har jag en fläta igen.

Malla sa...

faen att jag missade att hänga med dig. eller missade och missade, jag fick lov att priorieta familjen :)
vi ses väl om två veckor vettja.
bokar du rummet? hur betalar vi?

nillas liv på pinnen sa...

Du gör de bästa filmerna! Svenska filminstitutet kan lägga ner.

Knasterfaster sa...

Efter Allsången med Måns Semmelröv var det skönt att få titta på din film och komma i rätt stämning igen. TACK!

Anonym sa...

Hm, läser här att du säkert gjort fler fina filmer, jag suger på att kolla sånt.
Dumt av mig.
Den var ju hur fin som helst. :)

Nica sa...

Du är en mycket sjuk människa - och det är jag väldigt tacksam för :)
Helt underbar. Fler såna!

Snäckskalsdalen. sa...

Väldigt rogivande movie...I like!

Emma sa...

Härlig film! Gillade tomtsprättet bäst :-)

Singelmamman sa...

Sus: Fläta is da shit! Ja, inte för mig.

Malla: Och jag skulle kollat instagram när jag var på väg hem från stan, då hade jag kunnat träffa er på centralen.

Nilla: Oh, tack. Kanske ska ska kulturbidrag.

Knasterfaster: Varsågod, den var tänkt som en stämningshöjare.

randigatankar: Japp, jag har vikt tvätt, jag har gjort sit up och kanske jag till och med glömt någon film. Kom jag ihåg alla länkar skulle jag länka till dem.

Nica: Det finns oändligt spännande saker att visa. Så håll utkik, rätt vad det är kommer en film.

Snäckan: Tackar, kände att det passar en sen sommarkväll.

Emma: Ja, jag tycker själv att tomatsprättet blev lite av filmens bästa scen.