söndag 4 december 2011

Sen, senare, sömnbrist

Ikväll känns ju inte som något undantag. Hem sent efter en jättetrevlig kväll. Spam a lot var väldigt roligt, om man gillar Monty Python. Efter föreställningen gick vi i skyfall och sidoblåst upp till Jonas restaurang. Den minnesgoda läsare kommer ihåg att jag hade äran att vara med på förfest innan Jonas öppnade restaurangen, den 9 november för att vara exakt. I går var det dags igen. Den här gången "bara" trerätters. Sen gick vi till jobbet och avslutade med soffhäng, vinpimplande och i mitt fall på tok för mycke chips. Jag får nog smita från pepparkakshusbygget en sväng imorgon och gå och träna. Förutom de 14 övningarna jag ska göra här hemma.
Min mobil laddade ur totalt idag så jag kunde inte fota vare sig den goda maten eller den snygga kocken Jonas. Får väl gå dit igen.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Låter som en kanonkväll och jag älskar Mpnty Python så jag skulle nog gilla föreställningen

Snäckskalsdalen. sa...

Hahaha....mobilen laddade ur och för mycket vin, här ligger en hund begraven.....skojar! Kram

Fru Venus sa...

Ha ha, skrattar åt Agnetas kommentar :-) Roligt att du hade en trevlig kväll, kram!

Singelmamman sa...

Shamrock: Du skulle absolut gilla föreställningen!

SnäckskalsAgneta: Inte en hund begraven så långt ögat kunde nå. Bara orutinerat med en helkväll utan att kunna dokumentera. :-) Kram

Fru Venus: Du tänker, i de lugnaste vatten eller? Kram