fredag 9 december 2011

Alla kan! Kan jag, kan alla

Det sista i rubriken la jag till själv. Annars är det här en utmaning jag glömt att skriva om. Suzan uppmanar oss till att träna hemma eller på gym, varje dag. Eller om du inte kan eller hinner, någon dag i veckan. Det behöver inte alls ta lång tid heller. I morse gjorde jag utmaningen nr 19 som jag tidigare tjoat om här, och det tog mindre än tio minuter. Ok, jag gjorde det i ett flygande fläng eftersom väckarklockorna inte väckt mig, men det behöver inte ta tid. Huvudsaken är ATT vi gör det. 
Nu väntar jag bara på någon som kan och vill utmana mig i champagnedrickande, och samtidigt lämna ett bidrag till utmaningen. Jag lovar att ställa upp med liv och lust även på det.

8 kommentarer:

Monica sa...

Hade jag bott i Stockholm så hade jag varit en given utmanare till champagnedrickandet!
Är du överraskad... ;D
Kram

Anki sa...

Den utmaningen är jag inte svår att få med på! :-)

Tar åt mig på Anna-dagen också (mamma gav mig denna dag när jag var lite eftersom Ann-Katrin inte har någon! <3 )

KRAM VÄNNEN!

Chrissan sa...

Härligt att se lite snöfall.:)

Och skumparace borde vi väl kunna fixa???

Anonym sa...

Om jag bott i Stockholm hade jag hakat på direkt på champagnedrickandet. Jag har flera jag inte smakat på än!

Fru Venus sa...

Jag nöjer mig med att tacka för gratulationerna :-)

Suzan sa...

skål!

Singelmamman sa...

Monica: Inte ett dugg överraskad! Haha!

Anki: Vi är många som kan ha en utmaning alltså! Kram

Chrissan: Visst borde vi!

kaiza62: Jag med, som jag inte smakat alltså!

Fru Venus: Anna alltså?! Ja men visst ja. Haha :-D Grattis.

Suzan: Skål!

Jos sa...

Strålande! På nyårsafton firas väl Efter tå-mag-armutmaningen med en champagnedito, antar jag? Jag är med på allt!